Direkt zum Hauptbereich

Some outdoor space inspirations...

Hello Lovelies, 
since my patio, which is becoming more of a sun room is
far away from getting ready.  
(Because we find more and more stuff to improve)
I wanted to share my favorite inspirations from Pinterest.
So here we go;)







Love the lights in these two photos.



Isn`t this gorgeous?

Oh and this one, it would be nice to have it, too!


So enjoy them, all found on Pinterest!
I will go back to painting;)


Pudel - design 

Kommentare

  1. Oh ja, da hast du ein paar schöne Bilder zusammengestellt. Mir gefällt vor allem die Zusammenstellung von natürlichen Farben und Materialien wie Holz, Korb und schönen Textilien wie Kissen, Decken, Vorhängen doer Teppichen. Auch für draußen! Ich bin auch gerade voll in der Terrassenplanung, auch wenn es den ganzen Sommer dauern wird (fürchte ich), bis es wirklich Formen annimmt. Ich sende dir viele liebe Grüße! Jule aus 9B

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich über jeden Kommentar!
Viele Liebe Grüsse an EUCH alle!;)
***************************************
I LOVE to hear from you!
Lovely greetings to all of you my readers;)

Beliebte Posts aus diesem Blog

The Kitchen reveal;)

The carpet reveal;)

DIY bubble chandelier from IKEA Lampshade!

The nightstands and bedroom reveal part one...

Dreamy clouds and skies by James McLaughlin Way...

My dream studio...