Sonntag, 16. Dezember 2012

3. Advent 2012 - and last day of Christmas Giveaway...

Hello Lovelies, like you read the topic, 
this is a huge post!;)
Just kidding.
At first I want to wish you a nice and silent 3rd of Advent.
I can`t believe it, that almost in about a week is Christmas!
Where did the year gone?
So in this case I got you some pix with some decorations around the house...
We put up our tree (finally).

Sorry for tese blurry pix...

*****

Hallo Ihr Lieben!
Wie ihr aus der Überschrift entnehmen könnt
ist das ein Riesen Post, nur Spaß;)
Als erstes will ich euch einen schönen 3. Advent wünschen!
Ist das nicht irre, das in fast einer Woche Weihnachten ist?
Wo ist nur das Jahr geblieben?
Also habe ich euch für diesen Fall ein paar Fotos geschossen.
Wir haben endlich unseren Baum aufgestellt!


This year we went very traditionally in our decoration.
With lots of reds, greens and some silver, white and gold.








Today it the last day of my GIVEAWAY!
Please enter!
I will announce the winner tomorrow.
Just click te pic below to get there.

*****

Heute ist der letzte Tag wo ihr bei meinem 
GIVEAWAY mitmachen könnt!
Morgen gebe ich den Gewinner bekannt
und das Päckchen wird umgehend verschickt, um eventuell an
Weihnachten bei euch einzutreffen.

Also eintragen! Unten auf das Bild klicken!


Pudel - design

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich über jeden Kommentar!
Viele Liebe Grüsse an EUCH alle!;)
***************************************
I LOVE to hear from you!
Lovely greetings to all of you my readers;)