Mittwoch, 22. September 2010

Coffee Table



Diesen Tisch habe ich vor einiger Zeit in einem
Flea Market Finds Friday vorgestellt.
Ich war so glücklich ihn erstanden zu haben,
denn er ist das perfekte Stück für mein
kommendes Schlafzimmer!;)

Nach dem ich ihn abgeschliffen habe
stand er ne Zeit lang in der Ecke rum...



Nach langem hin und her, Farbauswahl und
unzähligen anderen Projekten habe ich ihn endlich fertig gestellt.




Ist er nicht einfach perfekt?

Hier ist er in meinem Schlafzimmer!




PS: Das Fotografieren wurde selbstverständlich beobachtet,
wie kann es denn auch anders sein:)


Ich hoffe es gefällt...
Pudel - design

Kommentare:

ashlina {the decorista} hat gesagt…

bravo!!!! pretty

Leah hat gesagt…

So so cute! I LOVE the transformation!

Luvs!

Lisa @ Fern Creek Cottage hat gesagt…

It is perfect and beautiful!! Great job!

Sandy@Life Began In A Garden hat gesagt…

Very nice!

Terrell hat gesagt…

Such a beautiful makeover!! I love it! It's such an interesting piece too! I'm happy to be your newest follower of your delightful blog and would love to have you as a friend at FrouFrou Decor! I would also like to invite you to link up your sweet creations at my weekly Fabulous Friday Finds party! Hope to see you there!
Hugs,
~Terrell @ FrouFrou Decor

Sixty-Fifth Avenue hat gesagt…

I love the shape of this piece. You did a beautiful job making it over!

Londen

Cassie @ Primitive & Proper hat gesagt…

what a great little table! love the crisp white finish!

Anita @ GoingALittleCoastal hat gesagt…

I love the size of this table. You did a wonderful job and it looks beautiful!

Mandi @ Vintage Revivals hat gesagt…

I love how this turned out!! And I love the red brances that you used too. So beautiful!!

Love your guts
mandi